nog maar een paar nachten :(

28 maart 2015 - Zanzibar Town, Tanzania

Na dinsdag (zie vorig blog) Nog nagedacht over die jongen muslim.
Het plan is dat we zo nu en dan bij hun thuis komen en dan de oefeningen doen en tegelijkertijd de ouders even ontlasten! !
Om dat er meerdere verschillende vrijwilligers dit gaan doen, heb ik eeen opzetje gemaakt met de oefeningen die je kan doen..helemaal leuk dus..
En as dinsdag ochtend gaan ellen sale(vriend) en ik er al heen, ben toch zo benieuwd hoe hij thuis is en hoe ze wonen. ..

Verder deze week steeds meer in het ritme komen van de kids die hier komen. . We hebben een meisje (zenda) die 4 middagen komt, iedereen geniet van hoe enthousiast ze binnen komt en kan spelen. .

Tja en dan vandaag:activiteit met de buurtkids..we hadden een danser die wou helpen, zii het niet dat de kids eerst koranlessen moeten volgen, dus wij ipv van 9 om 10.00 starten..maar nu blijkt dat ze even pauze hebben en daarna hun ouders moeten helpen. .. tja stonden we dan met onze beste bedoelingen....

Verder is het hier een ziekenboeg, 3 van de zes zijn ernstig ziek (waarschijnlijk een voedselvergiftiging) 1 is de dans geheel ontsprongen en leyla en ik hadden wel wat last, maar niet zo erg.. tja we hebben wel een vermoeden waarvan, maar fijn is het niet.
Tegelijkertijd kan ik meer mijn beroep uitoefenen, altijd handig want zo verleer ik dit niet ;)

Tja en wat ik schreef in mijn titel, nog een paar dagen en dan zit het avontuur er weer op. ..

Maar eerst nog even genieten van de dagen die gaan komen! Maar dat lezen jullie snel terug op de blog.

Bedankt voor het lezen en jullie lieve reacties, dat voelt elke x zo fijn♡

1. Tineke v d Lee_ van Elk:
    28 maart 2015
    Hoi gerda wat een verhaal weer. Nou t schiet zeker op voor je. Zin om naar huis te komen? Goeie reis en vlucht. Tot ziens gr van ons.
  2. Gerdien:
    28 maart 2015
    Sjonge, dus ook de laatste dagen gaat het nog lekker afrikaans. Wat zal dat straks wennen zijn, als alles weer gewoon volgens plan verloopt, en ook nog op het geplande tijdstip... Geniet er nog even van!! En tot snel weer....
  3. Anneke:
    28 maart 2015
    Wat een ervaring en wat een i.drukken daar alvast een heel goede reis gewenst
  4. Herma:
    29 maart 2015
    Ja dan gaat de tijd toch ineens heel hard! Mooi verhaal weer en ook leuk om de foto's te zien. Geniet nog lekker van de laatste dagen!
  5. Anne-Wilke:
    29 maart 2015
    Wauw, wat een gave dingen maak je mee! Het blijft genieten om je verhalen te lezen. En ik kan mij niet voorstellen dat je tijd daar er al weer bijna opzit. Dubbel genieten, dubbele tijd en dubbele zegen.
  6. Roos:
    Mooie verhalen en foto's 'Gurdah'!! Nog even genieten, ervaringen for life! X
  7. Dineke:
    29 maart 2015
    Geniet nog lekker van deze dagen tot gauw