mijn laatste dagen

31 maart 2015 - Zanzibar Town, Tanzania

Nog even wat delen voor ik op het vliegtuig stap...in minder dan 24.00 ben ik alweer thuis en zou vlgs mij naar wat ik meekreeg, kou gaan lijden..brrr
Raar idee dat het Nederlandse leventje weer gaat beginnen. .

Maar eerst nog afgelopen dagen.
Zondag ben ik naar de kerk geweest, de grap was dat er geen dienst was toen ik binnen kwam...er was namelijk een internationale dienst. Maar dan ipv 7.00 was het om 9.00... tja sta je dan. .
Ff gewandeld naar de markt, wat gedronken en juist op tijd, begon te plensen.....
Daarna terug en de dienst bij gewoont, was heel gaaf en bijzonder! !
Daarna had ik met de meiden afgesproken om naar bjeni(wellicht schrijf je het anders)
Hier is een mooi strandje waar je wel in biniki mag..
Helaas passeerden me al 3 dala dalas, , allemaal vol.. Toen ben ik maar gaan lopen, steeds tussendoor kijken of er een dala dala komt, maar niet dus of weer vol. Er reden aanzienlijk minder dan ik gewend was, mogelijk heeft dit te maken met de zondag en de hoge benzine kosten op dit moment.
Ach de wandeling heeft me ook wel goed gedaan, alleen beetje warm door de temp en af en toe regen..
Maar daar aangekomen, maakte een duik in het zwembad alles goed.
Gezellig nog gegeten en toen was hettijd om weer richting chukwani te gaan.
Maandag zijn we met krista en leyla naar paadje gegaan. De rest was ziek thuis.
Maar richting het oosten dus, want dat moet je gezien hebben.
Nou ik kan idd zeggen : wow dat is mooi!! Het echte klasieke plaatje van parelwitte stranden en een superblauwe zee en ook nog palmbomen ect...
We hebben even ergens koffie gedronken en gelijk gewacht wat het weer ging doen..het rommelde nogal..maar het bleef goed.
We hebben het dorpje wat verkent en gegeten bij de plaatselijke restaurant.
Daarna nog ff lekker aan het strand en toen was het tijd om terug te gaan gezien we met het ov gingen..

Dinsdag ,, vandaag zijn ellen sale(lokal) en ik weer naar de die jongen toegeweest, waarover ik al een paar heb geschreven.
Het was fijn om hem eens thuis te zien.
We konden nu ook goed oefeningen doen, hij had zelfs plezier, zo leek het.
Echt zo gaaf om te zien! !
Foto's volgen nog..
Moeder had voor ons nog brood en thee, zo lief.
We waren daar met sale en nu begrepen we gelijk het vervoer probleem. .vanaf de dala halte tot haar huis is een hele lange weg, niet makkelijk met een kind achterop..
Ook word iemand als muslim niet snel meegenomen door dala dala dus tja het komt er op n neer dat dit goed voor te stellen was/ is.

Vanavond bij het eten hebben leyla en hanne voor het toetje (ijs banaan en chocolade saus) gezorgt, echt jammie.
En zonet zijn we met zijn allen, behalve manon, die is niet ziek, maar het plaatselijk cafetje geweest.

Kortom de laatste uren breken aan..over drie uur gaat mijn wekker al..dus ga nu nog ff proberen te slapen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rick:
    31 maart 2015
    Slaap lekker en tot snel.
    We wachten met smart je.
    Ik ben in ieder geval heel trots op je.

Rick
  2. Tineke:
    31 maart 2015
    Goeie reis topper en tot gauw!!!! Xxx
  3. Esther:
    1 april 2015
    Ben trots op je schoonzusje!! Hele goede reis naar huis!!
    Dikke kus!
  4. Marloes:
    1 april 2015
    Nog effe genieten en voor dan een goede, veilige reis naar huis!
  5. Chantal:
    Tot snel meissie. Veilige terugreis! Zie je zondag