zambia

26 januari 2018 - Lusaka, Zambia

Sinds dinsdag ben ik in Zambia, in de hoofdstad Lusaka bij mijn vrienden elemon en kristien .
na een (nachtelijke)vliegreis ben ik weer wat wijzer geworden van de vliegvelden die ik gezien en doorgewandeld heb. Ik was even vergeten dat het wachten soms lang duurt, dat het in het vliegtuig best kunstig is om te slapen, gelukkig hebben ze dan wel filmpjes die je kan kijken om de uren wat door te komen.
maar gelukkig kom je dan veilig en wel aan in Zambia, na een visum te hebben gekocht mocht ik dan (eindelijk) mijn bagage weer zien. Ik was op gelucht dat ze er waren, gezien ik ook hoorde van medereisgenoten dat je bagage soms op hele andere plekken beland...

Inmiddels ben ik nu een aantal dagen bij mijn vrienden, wat is dat een zegen!! Bijpraten, samen bidden en danken, meemaken van een stukje van hun leven hier in Zambia!

Binnekort schrijf ik wel weer een update, voor nu hou ik het even zo♡♡

Liefs gerda

1. Tineke:
    26 januari 2018
    Hee meid, wat fijn om te horen dat het goed gaat en je geniet! Blijf dat doen! Liefs Tineke
  2. Chantal:
    Fijn even wat te lezen meisje! Geniet ❤️
  3. Herma:
    26 januari 2018
    Wat gaaf Gerda! Geniet van je tijd daar en ik ben benieuwd naar het volgende verslag :)
  4. Esther:
    26 januari 2018
    Wat geweldig voor je! Wens je een fantastische tijd!😘
  5. Sacha:
    26 januari 2018
    Fijn om te horen dat je aan het genieten bent! Nog veel plezier daar met dierbare momenten ❤!
  6. Jannie:
    26 januari 2018
    Fijn dat je goed aangekomen bent! Fijne tijd toegewenst. Leuk dat je ons weer op de hoogte houdt!
  7. Geertje:
    26 januari 2018
    Heeel tof ben benieuwd naar je volgende indrukken! En wat doen je vrienden precies in zambia? Hoor graag alles en meer veel plzr grts geertje
  8. Dineke:
    26 januari 2018
    Fijn dat we zo met je mee kunnen leven .
  9. Els:
    28 januari 2018
    Ha lieve Gerda, fijn dat je goed bent aangekomen! Een gezegende tijd gewenst, liefs!