schiphol

27 februari 2015 - Schiphol, Nederland

Vandaag is het dan echt zover. Sta nu even bij te komen van alle stress, eerst vroeg eruit, een bus die bijna doorreed, bij schiphol stoeien met de tassen, inchecken en wanneer ik de bagage af wil geven totasl vergeten dat ik de tassen moest sailen...dus weer terug....
Ik was om 7.12 op schiphol en moet zo al boarden..8.20...iets errder dan ik gister nog dacht...Gelukkig heb ik oplettende mensen om me heen!!!

Afgelopen dagen heb ik me zo gesteund gevoeld door berichtjes, mails bezoekjes! Als topping op mijn werk een schrift gekregen waar alle collega's iets in hebben geschreven en als dat nog niet voldoende is, s'avonds met kring een mp3 speler met liedjes en gesproken teksten van de kringleden..wow...zo lief allemaal..

Inmiddels staat het vliegtuig klaar..zo tijd om door de security te gaan..

1. Marjan:
    27 februari 2015
    Nogmaals veel plezier gewenst.. Zou maar wat graag met je mee gegaan zijn... mijn hart ligt toch een beetje in Afrika... geniet van de tijd die gaat komen en de mensen die je mag ontmoeten. Greetz Marjan.
  2. Anne-Wilke:
    Ga met God! Groet, Anne-Wilke.
  3. Esther:
    27 februari 2015
    Hele goede reis lieverd!! Weet dat we aan je denken!! Geniet!
    Liefs van ons
  4. Rick:
    27 februari 2015
    Take the flight of your life.
    You can do it.

Rick
  5. Jonneke:
    27 februari 2015
    Een hele goede vlucht gewenst en een ontzettend gave tijd.
    het lied wat deze week zovaak in mijn hoofd speelde en wat ik dankzij jou ken: aan de maaltijd wordt het stil. Toon Gods liefde en dien de ander, zoals Hij jou dat ook persoonlijk zal geven. Ga met Hem!
  6. Liesbeth:
    27 februari 2015
    Een goede reis, en ik hoop dat je daar een hele fijne en mooie tijd krijgt.
  7. Chantal:
    Doe voorzichtig pas goed op jezelf en kom veilig daar aan :-)
    Ik ga je met pasen weer zien, ik kijk eral na uit. En naar al je verhalen.
    Ga je ding daar doen meis, en GENIET GENIET GENIET!!
    YOU CAN DO IT GIRL!!!
  8. Dineke:
    27 februari 2015
    Lieve schat ,hoop dat je goed aankomt .Vertrouw op Hem en dat verbindt ons weer met elkaar nu jij zover weg bent.dikke knuf mam
  9. Simone:
    Heeeeeel veel plezier en succes en bovenal GENIET!!