nog even...

23 februari 2015

Het is nog niet goed voor te stellen voor mij,maar volgende week ben ik al in zanzibar! !
Heb er zin in, maar spannend is het ook.
Vrijdag ga ik vliegen, het is ongeveer 11.00 vliegen, een hele zit dus....pff..

vanaf nu heb ik nog drie dagen om op mijn werk te zijn, ondertussen gaan de voorbereidingen gewoon door, nog even druk zijn met van alles.

Ik wil iedereen alvast bedanken ook voor de steun die ik krijg, zo lief allemaal!!
Gister is er zelfs nog voor me gebeden in de kerk, jammer genoeg was ik er zelf niet,maar lange leve de media!!

1. Dineke:
    23 februari 2015
    Wat jammer dat je zelf niet in de kerk was, toch hoop ik dat je werking van de gebeden mag voelen.
    Sterkte met de laatste voorbereidingen
  2. Esther:
    23 februari 2015
    Succes met de laatste voorbereidingen!
  3. Hillany:
    wauw Gerda! Heel veel plezier en geniet ervan! Xx
  4. Sita:
    Lieve Gerda

Ik wens je het allerbeste toe!!! Heel veel plezier in Afrika......succes met ondersteunen van de bevolking...vind het super gaaf en stoer van jouw dat je helemaal daarnaar toe gaat we zullen aan je denken en bidden dat alles goed mag gaan!!! Groetjes xxx
  5. Roos:
    23 februari 2015
    Zanzibar!!! Wauw! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen! Ik denk aan je! X
  6. Lenie:
    23 februari 2015
    Lieve Gerda, wat een avontuur! En wat een goed doel! Een combinatie die helemaal bij jou past! Veel plezier en sterkte bij alles wat je gaat meemaken. En graag weer veilig en gezond terugkomen! Ik wil je ook blijven volgen. Kan dat op fb?
    Ik merk het wel... Veel liefs X

Een boog in de wolken als teken van trouw,
    staat boven mijn leven, zegt: Ik ben bij jou!
    In tijden van vreugde, maar ook van verdriet,
    ben ik bij U veilig, U die mij ziet.
  7. Anne-Wilke:
    Hoi Gerda
    Hele goede laatste dagen, een heerlijk relaxte reis, een goede en zonnige aankomst in Zanzibar! Wij passen op de toko, genieten met je mee van een afstandje en toch erg dichtbij.
    Liefs, Anne-Wilke.
  8. Gerdien:
    23 februari 2015
    Ja, t komt nu echt dichtbij, Gerda. Superspannend! Ben reuzebenieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken. Als ik je nog ergens mee kan helpen in de voorbereidingen, laat je het weten he.
  9. Rick:
    26 februari 2015
    De laatste loodjes.
    Ben je er al helemaal klaar voor?
    Heel veel sterkte en plezier in Zanzibar.
    Wel alle verhalen opschrijven in je reisdagboek.

Rick